.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از اقدام مشکوک آلوده بودن برنج مازندران؛
معاون دانشگاه علوم پزشکی: برنج مازندران آلوده نیست
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: آزمایش های لازم و نتایج اخذ شده نشان داد برنج های نمونه برداری شده با استانداردهای تعریف شده، انطباق دارد و آلودگی آنان تکذیب می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران سلامت برنج مازندران را تایید کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران محمدرضا آزادبخت اظهار داشت: بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته توسط کارشناسان آزمایشگاه این دانشگاه، برنج‌های مازندران آلوده نیست.

وی با اشاره درج خبری مربوط به آلودگی برنج‌های مازندران گفت: این دانشگاه از ارقام مختلف برنج مازندران نمونه برداری کرد که در آزمایشگاه مشکلی برای برنج مازندران اعلام نشد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره نتیجه آزمایشات انجام شده است، گفت:  نتیجه آزمایش‌ها نشان داد برنج‌های نمونه‌برداری شده با استانداردهای تعریف شده، انطباق دارد و آلودگی آنان تکذیب می‌شود.

وی  با بیان اینکه نتایج این آزمایش‌ها، در نامه‌ای به سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و تمامی شبکه‌های بهداشت و درمان اعلام شد، اظهار داشت: سازمان غذا و دارو نیز به استناد نامه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، قابل مصرف بودن برند برنج مازندران را به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعلام کرد.

در پایان با تکذیب خبر منسوب به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آلودگی 5 نوع برنج مازندران، تصریح کرد:  تاکنون چنین نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت صادر نشد.

 یکی از مسئولان وزارت بهداشت و درمان در خبری از ناسالم بودن برنج تولید فریدنکنار خبر داده بود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 دي 1392
یک پیشنهاد عملیاتی : با احترام ، همانند خرید تضمینی گندم ، سویا ، برنج توسط دولت محترم با توجه به اینکه تمامی ادارات سراسر کشور در محوطه خویش شرکت تعاونی کارمندی دارند . عزیزان آقایان مدیرکل محترم جهاد کشاورزی ، مدیرکل محترم بازرگانی ، مدیرکل محترم تعاون و مدیرکل محترم راه آهن با امضای یک تفاهم نامه ، هرروز با چند قطار باری نارنگی و پرتقال مازندران را به استانهای سراسر کشور ارسال تا در شرکت تعاونی ادارات دیگر استانها با قیمت مناسب بین کارمندان محترم توزیع و به فروش برسد . آقایان این حداقل کار است که می توانید انجام دهید تا رقابت سالم و تعادل قیمت با دلالان بازار که به دلیل سودجویی حق کشاورزان و باغداران را ضایع می کنند ، ایجاد شود . همین روش را برای دیگر محصولات کشاورزی می توان انجام داد . اینکه کارخانه تولیدی پنبه دولتی ساری واقع در بلوار آزادی که زمانی در خط تولید تمام وقت کار می کرد را تخریب و با هزینه هنگفت به سازمان کشاورزی بازسازی و تبدیل نموده و در تابستان با نصب دهها کولر کارشناسان کشاورزی استان در مسیر وزش باد خنک اتاق خویش قراردارند و در حالیکه در گرمای طاقت فرسای فصل تابستان کشاورزان محروم در حال کشاورزی و باغداری می باشند ، آیا می توان مشکل کشاورزی و هزینه های سم و کود و ... و بازار فروش را مدیریت کرد ؟!!!!! اینجانب جعفر قربان پور که خدمت در استانم را به زندگی در تهران ترجیح دادم و دارای قطعه ای باغ مرکبات و شالیزار موروثی می باشم که هر سال ضرر و زیان ناشی از افت قیمت محصولاتم را تحمل اما حاضر به فروش زمین و تبدیل آن به ویلا نشدم و امیدوارم به پیشنهادم توجه شود . مشکل کشاورزی پشت میز حل نمی شود ؟! خواهشمندم در کنار کشاورزان در مزرعه تخریب شده تصمیم جهادی بگیرید . با تشکر از مدیریت سایت
نا شناس 30 دي 1392
خدا پدر شما را رحمت کند با این خبر قابل توجه تجار ها که به این بهانه سر برنج فریدونکنار را زده اند خدا لعت کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.